4 Eylül 2012 Salı

facebook iletileri

Vardr elbet bır acıklaması gıderken daragacına..
ARKADAŞLAR ARTIK AÇIKLIYORUM AZZE NİNE BENİM NİNEM.......
eğerli Takipçilerimiz;

2-3-4 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek olan Ülkemizdeki bir çok LEO ve LEO Dostu kardeşlerimizle buluşacağımız ve bu dönem 118-T Yönetim Çevresinin Ev sahipliğin de Trabzon ilimizde yapılacak 23.Ulusal LEO Preforumu "PreforumKuzey" isimli organizasyonun merakla beklenen ücret,program,şehir turu gibi bilgilerin yer aldığı etkinlik programı, geçtiğimiz pazar günü 118-R Yönetim Çevresinin Ev Sahipliğin de gerçekleştirilen 2012-2013 Çalışma dönemi I.MD Konseyin de duyurulmuştur.

Madrid'te sırf bunu görmeye gitmiştim. Hikayeside enteresandır; 

Pablo Picasso'nun Guernica'sı modern politik resimde ulaşılan en son nokta olarak kabul edilir. Bununla birlikte, resmi yaptığı sırada halihazırda dünyanın yaşayan en zengin, en ünlü ve kendi deh


Hiç yorum yok: